28 april 2015

My little princess...

Graag stel ik jullie als eerste voor aan mijn kleine meid! Want na drie jongens voor een meisje naaien, dat maakt mijn naaihartje toch wel blij! 

Leuke rokjespatronen voor baby's vond ik lastig te vinden,  want het dametje hier is klein van stuk, en heeft nog een middeltje maat 68. Maar zie daar! Ik kwam uit bij de bubble skirt, een gratis patroontje van StraightGrain, die je zelf op maat kunt maken op basis van de maten van je kleine. Helemaal niet ingewikkeld, maar een superleuk rokje, dat het goed doet op een dreumes die net gaat stappen. Ik ben verliefd!


Kijk die rood-met-witte-stipjesvoering dan!


Ja, ja, ze staat!


De truc, een playmobilpoppetje :-)


Muziek maken, always a good idea!


My little princess <3

Gratis patroon: bubbleskirt van StraightGrain
Stof buitenkant rokje: petit pan van vermiljoenshop (lang geleden)
Stof voering rokje: stofstudioshop


Geen opmerkingen:

Een reactie posten